POLITICA DE RETURNARE
În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
Produse desigilate, unde este cazul
Produsele deteriorate
Produse care prezintă semne de uzură
Produsele speciale/neuzuale
Clientul PANZE PANGLICA SRL poate refuza recepționarea coletului ce conține produsele achiziționate, sau, după caz, poate returna produsele, în urmatoarele situatii:
Coletul prezintă deteriorări severe;
Produsele au fost livrate / facturat greșit;
Produsele prezintă defecte de fabricație;
Clientul se obligă să notifice PANZE PANGLICA SRL, intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă (e-mail/fax/etc) în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor și/sau serviciilor.
Clientului care a notificat PANZE PANGLICA SRL îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate în maxim 14 zile calendaristice, în caz contrar, PANZE PANGLICA SRL, consideră cererea nefondată/invalidă și poate refuza returul.
În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, iar rambursul se va face doar în contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plată din comanda plasată. Explorează magazinul nostru online pentru bonguri care se amestecă Tradition und Shishas[Wasserpfeifen]: Wo – Innovation begegnet. Experimentează armonia perfectă dintre moștenirea tradițională și designul modern în fiecare pufnire.
În cazul înlocuirii produsului, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând, dar nelimitându-se la transportul produselor, achitată de catre client, nu se rambursează.
În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client excepție făcând situațiile prezentate mai sus, situație în care PANZE PANGLICA SRL va suporta contravaloarea transportului.
Colet returnat fără anunț în prealabil
În situația în care un colet care a fost expediat de PANZE PANGLICA SRL nu este acceptat de către destinatar fără un motiv invocat și fără respectarea procedurii de retur, fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a refuza returul
PROCEDURA DE RETUR
PASUL 1
Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din cele 3 modalități:
la adresa de email contact@panze-panglica.ro
la numărul de telefon 0753 020 876
prin poștă/curier sau orice altă modalitate de transport la adresa Str. Nicolae Ttitulescu nr. 17, bloc H3, sc. D, ap. 11, Ramnicu Valcea, Valcea
PASUL 2
PANZE PANGLICA SRL va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de către firma de curierat cu care colaborăm.
În urma discuției dintre PANZE PANGLICA SRL și client se va stabili o zi, respectiv o adresă de la care curierul va prelua coletul pentru retur.
PASUL 3
Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial.
PASUL 4
Suma achitată inițial de client va fi rambursată, în 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur la sediul PANZE PANGLICA SRL. Din această sumă se vor reține taxele de transport aferente returului.
Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către client.
Alte observații:
Se acceptă returul numai in termen de 14 de zile de la primirea coletului.
În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.Puteți folosi formularul de retragere pus la dispoziție aici: formular retragere . Acest formular este doar un model și nu este obligatoriu.